BB Creamku yang pertama…

Hari ini hari yang bersejarah dalam hidupku…chewah….heheheh…BB cream yang kubeli online dah tiba…sukanya…sangat teruja dan excited ni.

The Oriental Gold BB cream Skin79…asalnya nak Hotpink Skin79 tapi memandangkan takde stok dan tahap keterujaanku nak mencuba BB cream ni dah melambung teramat tinggi, aku grab je la BB cream purple ni.

 

Sekali sapu macam kat tangan macam best sangat. Takde la macam foundation. Cepat je meresap kat kulit, kulit rasa halus je…ceh..Sekarang ni dah pakai 4 jam still tak rasa oily  sangat  …rasa ringan je. Emm…best rupanya pakai BB cream ni. hehehehe…

*** UPDATED- Hari ni 23/8 – aku dah pakai BB cream…just BB cream on my face…even press powder pon tak pakai, punyala nak test power tu…sangat-sangat best, lepas 7 jam, kulit wajahku masih tak oily lagi. Sebab nak tengok lepas 7 jam, aku pun gi toilet, wah bestnya masih nampak maintain lagi, tak oily, nampak cerah je wajahku…hahahaha…aku dah falling in love with BB cream. Lepas ni nampaknya aku akan jadi pengguna BB cream….bestnya…

2 thoughts on “BB Creamku yang pertama…

Tinggalkan Jawapan

