Simply Siti… eyeliner

Hijauolive bukan peminat tegar Dato’ SN tapi tak dinafikan pernah jugak beli album SN. So, hijauolive boleh dikatakan menyokong SN.

Memang hati ini teruja nak mencuba produk kosmetik dan penjagaan kulit Dato SN ni. Sebab kulit hijauolive ni agak sensitive dan oily, so tak berani nak mencuba sangat skincare dia.

Kali pertama nak cuba kosmetik Dato SN ni, eyeliner SimplySiti jadi pilihan. Pilih warna dark brown. Harga kira ok jugak baru RM17.00 lebih murah banding eyeliner Majorlica Marjorie. Mudah dicalit dan digaris. Kualiti lebih okey banding eyeliner Avon.

Hijauolive belum sempat nak try lipstick SimplySiti, setakat yang sempat hari tu macam tak berkenan dengan pilihan warnanya, bekas pun tak menarik sangat. Mungkin kalau SimplySiti dah upgrade sikit baru beli kot…hehhehe…

Apapun, tahniah Dato’ Siti Nurhaliza kerana berjaya menghasilkan produk yang berkualiti dan mampu bersaing.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s