Blog bukan FB….

Kebelakangan ni aku kurang aktif di muka buku a.k.a FB…ada sedikit isu di situ..

Aku lebih suka layan blog biasa-biasa aku ni drpd mengapdet status di FB…biasanya aku lebih suka baca status orang…kalau rasa-rasa status itu bermakna dan bukan sekadar nak heboh satu dunia pasal dia dapat handpon baru, pasal dia gaduh ngan bf, pasal hari ni dia masak apa dan segala yg merapu-rapu tu aku akan KOMEN dengan penuh semangat…

Macam anak sedara aku, lainla umur muda remaja…apdet status tiap hari, dan rajin upload gambar.. kalau upload gambar jalan2 tetiba ada komen ala-ala sinis a.k.a berunsur jeles tu yg buat aku panass….tak boleh tengok orang senang…ada je nak mengomen ala-ala dengki…rasa nak unfriend je manusia camni…nanti tetiba dia perasan plak kita hilang daripada senarai susah jugak…lagi-lagi kalau yg jenis friend tak sampai 200 orang, mesti senang dia nak mengesan…hehehhe

Untuk mengelakkan aku sakit hati dan rasa nak unfriend kawan, aku beralih ke dunia blog ni….biar tiada follower janji hati senang….

 

 

Tinggalkan Jawapan

